GEMPAR!! ROCKY BRU KEPALAI SERANGAN KE ATAS DS NAJIB??!

blogger2 pro-tunM dikhabarkan sedang menyusun strategi untuk menyerang PM, ds najib secara habis-habisan bagi meruntuhkan kreadibiliti pemimpin no.1 negara itu dan mengangkat seseorang yang mereka rasakan boleh memberikan lebih 'keuntungan' kepada poket mereka.

inilah realiti politik malaysia di ruang blogosfera bila wang menjadi lebih keutamaan berbanding perjuangan parti itu sendiri. blogger2 yang ikhlas mempertahankan survival UMNO tidak pernah dipedulikan secara serius, sebaliknya 'blogger2 bukan ahli-UMNO' yang selama ini mereka suap akhirnya menderhakai niat bila ada yang dapat menyuap dengan nilai yang lebih.

situasi ini secara tidak langsung akan mempermudahkan lagi kerja anuwar ibrahim & lim guan eng untuk merealisasikan mimpi mereka menakluk putrajaya. dan akan membuatkan blogger2 yang ikhlas berjuang untuk parti/UMNO terpaksa bekerja lebih keras menangkis serangan lebih getir - dari luar dan dalam.

jika benar perkara ini bakal terjadi, sekali lagi tindak-tanduk bodoh (baca:mementingkan poket sendiri) so-called intelectual bloggers ini akan menghancurkan misi kemenangan penebus maruah UMNO/BN dalam PRU13 nanti. benar atau tidak... entri terbaru rocky-bru ini mungkin sudah membuka pintu mukaddimah...

baca selanjutnya berkaitan cerita ini di blog TUN FAISAL (klik!)
.

Comments

Anonymous said…
bodohlah rocky beruk nih..dia nak spin so that orang muhyiddin dengan orang najib bergaduh..bila orang najib dengan muhyiddin bergaduh, UMNO terpecah dua..bila UMNO pecah kepada 2 kelompok, UMNO jadi lemah..bila UMNO lembik, PRU13 bungkus..a simple domino effect..nampak sangat si rocky beruk nih gunring dalam lipatan,musuh dalam selimut..kasi 1 das baru tau
Anonymous said…
CELAKA PUNYA ROKI BEROK!! PEGI JAHANAM LA KO... KES ROGOL AMAH TU SEPATUTNYA RAIS YATIM SAMAN BEROK SEKO NI, BUKAN BLOGGER PR!!
Anonymous said…
bodoh la korang ni..artikel dia suruh supaya tak payah la org najib dan muhidin bergaduh pasal takde apa pun nak gaduh..

yang dok propa tu semua Geng Haramjadah Anwar
Anonymous said…
Anon 10.55:
Takkan dia nak beri direct point suruh tolak najib... Kena psiko la dulu sebelum belasah...
Hidden Blogger said…
Suma Anon di atas sangat bodoh. Sumber fakta adalah dari Wak Tun Faisal (WTF..), spesis Pudin dan Al-Gay.

Sebelum ini WTF ada krisis dengan segolongan blogger pro-BN.

Guna hotak untuk berfikir, bukan guna hati untuk menilai.

Beza sedikit dgn PR yg menggunakan tumit untuk berfikir.
Anonymous said…
satu peluru
kekadang kau ni bahlol la. buat pe abg din nak kacau jib? klu najib down, org pahang mesti sokong dia. kalau abg din down, org johor mesti sokong dia.
daim pernah ckp dlm PRU13 ni, hanya johor, pahang dan melaka akan dpt kemenangan BN.
jadik sape yg paling untung jika ada pergaduhan?
sudah tentu la org PAS/PKR dan org UMNO yg tak dpt kontrak. jadik yg sebenar melaga kan mereka berdua ni ialah org anuwar dlm UMNO dan bekas atau masih lagi ketua bahagian yg tak dpt apa apa. kerana melayu mcm ni semuanya masuk politik nak duit.
RR said…
gua xde niat nak melaga2kan... just xnak ada blogger2 di kalangan kita yg melaga2kan... kalao betul xde baguslah, apapun just wait & see! =)
Anonymous said…
rocky menyindir barking magpie giler tu

kau orang tak tahu persahabatan sesama dia jangan terikut2.

upperccaise itu orang kalimullah nak jadi batu api
Anonymous said…
apa rocky & the gank buat dgan bajet RM1juta masa PRN sarawak????
Anonymous said…
Korang jangan percaya cerita yg asalnya direkacipta oleh org KJ dan Kalimullah. Dan tulisan Rocky jika diteliti betul2 hanyalah menyeru ke arah perpaduan antara penyokong PM dan TPM. Mada ini untuk merapatkan barisan, jgn terpengaruh dgn agenda yg hendak memecahbelah bloggers pro Umno! Dan kpd kenkawan jgn main tulis je tanpa memeriksa fakta !
Unknown said…
LEMAN ... GUA RASA BAIK LU RETREAT ONE STEP / DELETE THIS ARTICLE. LIHAT APA YANG TERSIRAT ... BUKAN YANG TERSURAT ... IF YOU KNOW WHAT I MEAN!
syira said…
are u pro umno means?
Anonymous said…
Macam2 hal..

"Punyai Kereta?
Jika Ya!! Diskaun Hebat Untuk Insurans Kenderaan Anda..
Penghantaran Road Tax Percuma Ke Seluruh Malaysia..
Sahut Cabaran Kami, Peluang Memenangi Proton Exora dan Wang Tunai Sehingga RM100,000. Keterangan Lanjut, Layari : www.aiomits.com
Jangan Lupa Like kami di Facebook Pages!! : AiOMI T&S"