KALAU SEMUA PRODUCTION HOUSE TAHU MENGENANG BUDI KERAJAAN...

pada mulanya gua tertanya2 ke mana perginya production house yang mendapat slot rancangan & tender jutaan ringgit dari kerajaan (RTM) di saat puak PantatkanRakyat sudah melangkau lebih jauh dengan menghasilkan video2 berkualiti sebagai senjata propaganda mereka di ruang siber. contohnya video DEMI RAKYAT, SAPU MALAYSIA & TRUTH THAT CANNOT BE COVERED (sila search video2 ini di youtube)... bullshetlah jika mereka claim penghasilan video2 tersebut dibuat secara sukarela tanpa bayaran/sponsor dari mana2 pihak.






sehingga muncul beberapa hasil video dari channel KAWASAKI9722 buatkan nafas gua sedikit lega... gua tahu itu hasil kerja profesional yang mempunyai peralatan lengkap untuk penghasilan video.

sedikit kelemahan & kesilapan pada produksi ini gua boleh maafkan kerana sekurang2nya mereka tetap punya solusi untuk membantu kerajaan/BN. pastinya mereka punya banyak masa lagi untuk merancang & menghasilkan video2 produksi yang lebih baik selepas ini. apapun gua harap produksi ini dibuat dengan ikhlas tanpa sponsor dari mana-mana pihak atau menagih timbal balik dari kerajaan/BN. RTM (kerajaan) telah banyak membantu, tiba saatnya untuk mereka membalas budi... cuma mana production2 house yang lainnya?? hanya pandai rembat rezeki dari kerajaan/BN dan menghentam kerajaan dari belakang seperti afdlin shauki??

perang siber tidak cuma bersandar kepada penulisan di BLOG & komen2 di FB semata... sudah melangkau batas konvensi teknologi & kreativiti sehingga ke elemen propaganda mobile & multimedia. itulah peranan yang selama ini diperjuang seadanya oleh UMB (yang dikatakan gay & pondan oleh 'pembenci'nya) MEDIA BARU keseluruhannya - bukan sekadar menghasilkan, tapi UMB turut melatih lebih ramai pahlawan siber yang dapat berjuang dengan segala bakat/kepakaran yang mereka ada.

channel TVTRIMATRA (klik) adalah paksi propaganda UMB di youtube, kebanyakan video tidak memaparkan logo UMB/UMNO kerana sebab2 tertentu yang hanya boleh difahami oleh mereka yang tahu makna propaganda. kami bergerak dengan kamera cikai & peralatan yang mungkin akan digelakkan oleh mereka yang tahu spesifikasi minimum untuk penghasilan video & kandungan kreatif berbentuk multimedia. give me THE PROOF kepada yang cuma reti menuduh individu tertentu songlap duit jika UMB ada bajet bulanan, jangan jadi bangang seperti blogger2 PantatkanRakyat yang cuma pandai berspekulasi & menyambung hear-say... end of 2011 is my personal limit, sebelum gua juga GIVE-UP untuk teruskan perjuangan ini demi mempertahankan UMNO/kerajaan BN tapi terus ladeni hidup seperti anjing melarat... GUA DIBAYAR??? nafkah anak dah 9 bulan tak bagi, nak balik raya pun gua xde duit siall!

[the rest gua masih cuba simpan sebagai KERAHSIAAN selagi belum timbul semula golongan yang meroyan nak belasah & tuduh bukan2 UMB di ruang siber, kerana bukan semua gerak-kerja/strategi patut didedahkan walaupun untuk pengetahuan pihak sendiri, kerana musuh juga memerhati bila dibincangkan secara umum. kerana pada tahap itu kami juga akan dedahkan siapa dalam PMO yang menyekat UMB dari mendapat penghakupayaan untuk bertindak & bergerak dengan lebih efisen, bukan terus ditohmah & dituduh atas sesuatu yang tidak pernah diraih...]

o

Comments

Anonymous said…
Nak termuntah aku tengok muka anwar berlakun untuk mengelirukan fikiran rakyat. Berpura-pura macam baik dan wara`.
Slot dia dengan China-Doll tak masuk sama ke? Slot ucapan Pluralisma dan slot pertemuan dengan tokoh-tokoh Zionis Yahudi pun patut masukkan sekali.
Penipu besar.
Anonymous said…
Fitnah dajal akhir zaman ! mohon dihindari dari jadi pengikutnya.
YAYA said…
KASIHAN..... SAMA2 SENDIRI PUN DIFITNAH DAN DITUDUH MACAM2..... SY HARAP ADA REZEKI UMB NNT...... HASILKAN VIDEO2 YG LEBIH HEBAT DARI MEREKA...... GAMBATE!
Anonymous said…
Video Sapu Malaysia Part2 tu mmg gampang. Buat filem Mandarin nak suruh kerajaan layan macam filem Malaysia. Semua org Msia pandai ckap Mandarin ke..WTF????
Anonymous said…
Jgn mudah lupe diri..

Punyai Kereta?
Jika Ya!! Diskaun Hebat Untuk Insurans Kenderaan Anda..
Penghantaran Road Tax Percuma Ke Seluruh Malaysia..
Sahut Cabaran Kami, Peluang Memenangi Proton Exora dan Wang Tunai Sehingga RM100,000. Keterangan Lanjut, Layari : www.aiomits.com
Jangan Lupa Like kami di Facebook Pages!! : AiOMI T&S