TRAILER FILEM NAMEWEE: NASI LEMAK 2.0








gua harap kita bersikap rasional untuk menonton dan menilai dulu filem pertama arahan/lakonan namewee sebelum membuat apa2 kesimpulan/tindakan. gua difahamkan oleh beberapa orang panel yang terlibat dalam proses penapisan, tiada apa yang bersifat negatif di sepanjang naratif filem ini. mesej namewee melalui filem NASI LEMAK 2.0 jelas mengkritik secara sinis bangsa cina di negara ini supaya keluar dari kepompong keCINAan, dan hidup harmoni dalam masyarakat malaysia yang berbilang kaum.

apa-apa hal nanti gua buat ulasan lengkap mengenai filem NASI LEMAK 2.0 selepas menonton filem ini... chaiyokkk!!

.

Comments

Anonymous said…
Semua orang Melayu/Islam adalah haram menonton mana2 tayangan gambar yg dihasilkan oleh BabiWee.
Abang Long Dil said…
Tak kebulur aku klu tak tgk filem budak babi nie..... sial laaa....
Dot said…
kesilapan lalu namewee ni masih membara terbakar di hati ramai orang melayu Islam. tidak akan tengok sehingga namewee sendiri meminta maaf secara terbuka kpd semua orang melayu. dulu bapa dia saja yg minta maaf bagi pihak dia!!!
Sudir said…
Tapi jangan terkejut filem ni box-office sebab ramai sekarang ni ramainya penyokong babiDAP di kalangan penjilat-penjilat al-jubss
Anonymous said…
aku minat tengok filem ini sebab membantu semangatku untuk menguburkan UMNONGOK selama-lamanya
Anonymous said…
buat pe nk buang duit kayakan si biadap nih..kalau kemaruk sgtpn nk tgk 2-3 hari lps movie nih kuah mst ramai yg upload kt youtube..tp aku xkan berkompromi kpd sesiapa yg hina agama suci ISLAM!!!!.melainkan dia bertaubat dan mengaku Allah adalah tuhannya dan Islam agamanya..semoga dia dan org kafir yg lain diberikan hidayah!!!Amin!!!