PERLUKAH PM BERTEMU NAMEWEE?? @NajibRazak


Parang Panjang Untuk Potong Kaki Namewee Sudah Tersedia

Malaysiakini semalam melaporkan berita dari akhbar cina, China Press yang melaporkan si bangsat anak haram, namewee telah menerima panggilan dari Jabatan Perdana Menteri bagi mengatur pertemuan si anak haram tersebut dengan pemimpin tertinggi dalam negara ini.Sini

Kawan-kawan sekalian, sepertimana yang anda tahu bagaimana saya serta kawan-kawan saya, siang malam, pagi petang kami berusaha mempertahankan kerajaan serta PM. Bukan setakat mempertahankan PM, malah terpaksa mempertahankan juga isteri PM daripada fitnah-fitnah yang dilemparkan termasuklah isu cincin 24 juta , tapi kami tidak pernah pun dijemput seperti namewee untuk berjumpa PM.

Tapi si bangsat tersebut sudah melakukan bermacam-macam dajal dan sial serta menghina kaum serta agama , tiba-tiba mendapat layanan istimewa untuk berjumpa PM. Mana pergi namewee ketika Rosmah difitnah beli cincin 24 juta. Kenapa dia tak buat lagu yang mengatakan tuduhan itu fitnah ?

Kawan-kawan semua, saya dah lama menyimpan impian untuk berjumpa PM bagi memberitahu beberapa perkara termasuk idea-idea, tapi tak kesampaian. Saya terfikir , siapalah saya ini untuk berjumpa pemimpin tertinggi negara. Kalau ada pertemuan dengan PM pun di majlis-majlis besar yang melibatkan ramai orang. Maka sudah tentulah sukar untuk kita bercakap di majlis-majlis seperti itu.

Tapi anak haram itu senang-senang sahaja dapat jumpa PM. Siapa yang tak berasap beb ?

Nampaknya suasana di Malaysia sudah terbalik sekarang, siapa yang nak jumpa PM harus jadi jahat seperti namewee. Siapa yang baik-baik jangan haraplah dapat jumpa PM.

Jika begitu cara PM maka jawabnya semakin hari semakin ramai yang akan naik toncang. Tak mustahil selepas ini akan lahir ribuan lagi manusia kurang ajar seperti si namewee kerana semuanya sudah tidak takut kepada undang-undang serta tidak hormat kepada budaya dan adat resam rakyat Malaysia.

Malam tadi saya dah korek keluar parang panjang yang telah lama saya simpan dalam stor. Hari ini saya nak asah parang tersebut tajam-tajam. Saya akan guna parang tersebut untuk potong kaki namewee sebaik sahaja dia melangkah keluar dari pertemuan dengan PM. Kalau tak dapat hari itu , saya akan usahakan pada hari lain. Tapi yang nyata saya akan potong kaki namewee sekiranya berlaku pertemuan dia dengan PM.

Manusia bangsat seperti itu perlu diajar cukup-cukup supaya jadi pengajaran kepada orang lain. Satu sen pun tak perlu di tolong. Kalau sekali dia kurang ajar kita mungkin boleh terima. Tapi kalau berkali-kali itu sengaja dan sudah melampau.

Sekiranya pertemuan yang diadakan itu untuk PM mengambil hati kaum cina, sila lupakan sahaja. Banyak lagi orang-orang cina lain yang baik-baik ada di bumi Malaysia ini yang teringin nak jumpa PM atau layak jumpa PM.

Jangan kerana nak kejar undi kaum cina, undi kaum sendiri habis lari. Hidupnya lagi Umno dan BN hari ini kerana sokongan dari orang-orang melayu yang digelar SAKAI oleh namewee. Itu yang PM harus ingat.

Dipetik dari -BLOG RBF

Gua tak nafikan Namewee tetap punya peranan untuk memperbaiki sokongan kaum Cina terhadap BN jika pemimpin atasan mempunyai jalan yang bijak & betul. Tapi menemukan Namewee secara personal dengan DS Najib buat masa sekarang bukan jalan yang sebaiknya memandangkan ramai rakyat Malaysia khususnya kaum Melayu masih terasa dengan tindak-tanduk Namewee sebelum ini... Namewee sendiri belum meminta maaf secara terbuka kepada rakyat Malaysia, penganut Islam & kaum Melayu atas semua tindakan kurang matangnya sebelum ini.

Jadi gua rasa DS Najib patut pertimbangkan semula keputusan itu jika jadual pertemuan sudah ditetapkan... Pertemuan PM dengan Namewee bukan sesuatu yang rasional buat masa ini & ini akan membangkitkan kemarahan yang lebih ketara kaum Melayu kepada kerajaan/BN!!
.

Comments

nonbal said…
Saya rasa pertemuan tersebut tidak memberikan apa-2 manfaat kpd kita, tidak mengembalikan sokongan cina bahkan maruah kita akan jatuh lebih parah dipermainkan cina. Yang nyata akan kita dapat ialah kehilangan sokongan melayu serta sumpah seranah orang melayu kpd umno dan PM. Kaum cina adalah licik, kalau takat iq & eq bawah 100 jwbnya kena jual dgn mereka idup-idup.
Anonymous said…
Yang tehegeh-2 nak gi jumpa tu kenape? jagalah maruah kita sikit, maruah melayu diseluruh negara.
Anonymous said…
Dah tengok Nasi Lemak 2.0?
http://1peluru.blogspot.com/2011/08/trailer-filem-namewee-nasi-lemak-20.html