MASALAH UTAMA ARIFF ALFIAN BUKAN KAHWIN SAMA JANTINA... TAPI MURTAD!!


Negara dikejutkan dengan kisah seorang pelajar Malaysia tajaan Petronas di Universiti Dublin yang berkahwin sesama jantina dengan pasangannya, Jonathan beberapa hari lalu. Semua bercerita soal moral pelajar tersebut sedangkan kita terlupa tentang hal yang lebih besar - soal agama.

Majlis perkahwinan sepertimana tergambar dalam foto di atas diadakan di gereja mengikut adab & ritual kristianiti, secara tidak langsung Ariff Alfian mengakui telah keluar dari agama Islam, atau MURTAD!

Persetankan Ambiga dengan 'Seksualiti Merdeka'nya. Tanpa Seksualiti Merdekapun golongan LGBT sudah membarah di rantau ini. Tapi jangan lupa LGBT berkait rapat dengan pluralisma agama, dan kita ingat lihat jelas siapa yang cuba membawa pluralisme agama di negara kita.


Siapa pula yang bertopengkan agama tapi dalam masa yang sama jadi pemangkin bila agama & akidah umat kian tersasar? Ingat balik KLIK SINI!

Mana Husam Musa yang sibuk nak pergi selamatkan Sufiah Yusoff, pelajar Malaysia yang menjadi pelacur kelas atasan di England dulu? Setakat cakap bergegar tapi tindakan tidak ke mana, siapa-siapapun boleh buat... tapi kita harus terima hakikat memang itu cara PAS berpolitik! Duh, bercelaru masa depan negara ini kalau puak2 jahanam ini yang memerintah... nauzubillahuminzalik!

Comments

Anonymous said…
Jangan lupa, pemuda tu adalah ahli UMNO dan juga penyokong kelab UMNO luar negara. hahaha...