BADRUL AMIN KHALWAT - 'IMAM MAHDI' PUN TAK MAMPU SELAMATKAN 'BAPAK SETAN'!!


"Ini semua perangkap UMNO!!" 

Mungkin itu ayat yang akan menjadi bahan penebus malu, penebus dosa Ustaz(??) Badrul Amin, salah seorang heavyweight dalam parti PKR bila ditangkap khalwat dengan seorang isteri orang bernama Zatiwani di Hotel Swiss Garden, Kuantan oleh Jabatan Agama Islam Pahag (JAIP).

Wanita tersebut dikatakan bekerja sebagai juruteknik di sebuah kolej di Rompin. Badrul Amin hadir di Kuantan untuk menyertai Temurapat Majlis Pimpinan Pusat (MPP) PKR di Swiss Garden And Spa, Kuantan yg dijadualkan pada 24-25 Feb 2012 .

Dikatakan manager on duty hotel Swiss Garden telah memaggil salah seorang kepimpinan PKR yg turut menyertai Temurapat untuk memaklumkan penangkapan tersebut. Badrul Amin kini menjawat jawatan sebagai Ketua Penerangan PR Selangor bertaraf Exco Kerajaan Negeri.

Untuk menutup isu ini, PKR telah mengarahkan supaya Ustaz Badrul Amin dihantar balik kerana memalukan parti. Suami wanita tersebut dikatakan telah mengetahui mengenai perkara ini. -JIWA PARADOX

Kita imbas balik video2 yang menunjukkan petapa 'zuhud'nya pemimpin PKR yang bertopengkan agama seekor ni...

Semasa menggelarkan (Bekas) Mufti Perlis sebagai "BAPAK SETAN":



Semasa menggangkat makam ketuanya (ANWAR IBRAHIM) sebagai "IMAM MAHDI":



Dalam kita hebohkan kemunafikan wajah2 bertopeng syaitan dalam Pakatan Rakyat ini, jangan lupa Timbalan Presiden PAS, Mat Sabu 121 juga pernah ditangkap khalwat dengan isteri orang (NORMAH)....



Dan inilah RAJA SEGALA RAJA... pernah menjalin hubungan dengan isteri orang juga, isteri Timbalan Presiden PKR sendiri (Shammm... Shamsiii... Apa kenamanya?? Lupa plak aihhh!) Sebagai seorang ketua dia mesti buktikan dirinya adalah yang terhebat... jadi depan belakang semua dibalun!!



SATU KOMBINASI SEMPURNA...
BAYANGKAN JIKA SOSOK-SOSOK INI
MENERAJUI MALAYSIA SUATU HARI NANTI...
APA JADINYA??? ='(

Comments