[VIDEO TERKINI] 'IMAM MAHDI' PKR PERTAHANKAN PENGIKUTNYA YG DITANGKAP KHALWAT!!






Kes khalwat ustaz PKR bernama Badrul Amin sudah pasti memburukkan nama ustaz beristeri 2 dan celupar biadap itu dan parti anak beranak PKR.

MiM telah menulis cerita disebalik penangkapan Ustaz PKR tersebut : KLIK SINI

Yang menjadi pertanyaan sekarang ialah respons daripada kepimpinan tertinggi PKR itu sendiri, sama ada Wan Azizah atau Anwar Ibrahim.

Bagaimana pun, kes khalwat ini mengingatkan MiM kepada artikel 2 mukasurat penuh di dalam akhbar TEMPO yang mengesahkan satu sifat Anwar Ibrahim yang tiada masaalah dengan homoseksualiti.

'Homoseksual tak perlu dihukum oleh negara?' 'Kecuali dia pamerkan di tempat publik?'

Anda pasti terkejut dengan pandangan seorang pemimpin yang beragama Islam yang tidak kisah dengan homoseksual!

Sejak bila pula homoseksual tidak perlu dihukum walau pun tidak ditempat publik?baca sini

Di bawah adalah kenyataan beliau :


Aktiviti songsang seperti ini dibolehkan jika anda lakukannya di dalam rumah tapi pastikan publik tidak nampak adegan tersebut. Dan jika anda dan pasangan anda ditangkap, anda boleh bebas sebab seks songsang itu bukan diadakan di publik?

Isunya sekarang, Ustaz PKR Badrul Amin dicekup semasa mengadakan sessi kaunseling kepada isteri orang di dalam bilik hotel jam 3 pagi.

Dan siapa yang tidak terharu dengan kesanggupan Badrul Amin mempertahankan isteri orang daripada gangster. Difahamkam bahawa Badrul Amin kerap berlatih bersilat dengan 2 isteri beliau maka ustaz PKR itu tiada masaalah bersilat untuk isteri orang itu.

Sessi kaunseling yang bersyaratkan pakai tuala sahaja itu diadakan secara private tidak dilakukan di depan publik. Jika merujuk kepada 'fatwa' Anwar seperti di atas, apakah salah aktiviti hati ke hati Ustaz PKR Badrul Amin seperti homoseksual yang bukan didepan publik?

Anwar tidak kisah?

sumber BLOG MIM

Comments

Anonymous said…
Kan anwar ada kata xper klu nak berzina asal jgn dikhalayak ramai.
sapa yang tak da anak tu (kalau dah homo manakan datangnya anak?) JOM pilih PKR! kah kah kah

Bini orang tu Ostad! Di TendangTerajang