'TRUTH CANNOT BE COVERED - PART 2' BAKAL KELUAR... RANAP BN!!


video propaganda 'truth that cannot be covered' yang melalui proses editing untuk menyampaikan penipuan tentang kekejaman polis pernah gua ulas sebelum ini (KLIK SINI!) walau banyak pembohongan di dalam video tersebut tapi impaknya sungguh mengujakan. seperti yang gua ulas DI SINI (KLIK!)

khabar terbaru yg gua terima video 'truth that cannot be covered -PART 2' telah selesai proses editing dan akan mereka siarkan bila2 masa melalui laman youtube. entah apa lagi spin yg akan mereka utarakan, tapi pastinya akan mendatangkan musibah yang bukan sedikit untuk kerajaan (BN) jika asyik bertindak difensif menangani segala propaganda mereka. video tersebut (part 1) sudah cukup untuk menarik simpati ramai golongan atas pagar, mungkin video part 2 nanti akan buatkan BN bungkus terus jika tiada langkah untuk menghadang penipuan mereka.

apapun kita sama2 tunggu & tangkis apa saja penipuan mereka dalam video 'truth that cannot be covered - PART 2'

.

Comments

PAPA GOMO said…
lawan sampai lumat
Dylan Faris said…
kasi bongkar kasi bogel semua..
Pakatan Haprak said…
Berjuanglah!!
Anonymous said…
Lawan sampai ketitisan peluh terakhir..huhu

Diskaun Hebat untuk Insurans Kenderaan, Penghantaran Percuma Untuk Cukai Jalan, Tiada Sevice Charge!! Sahut Cabaran kami untuk menang Proton Exora dan Wang Tunai Sehingga RM 100,000 keterangan lanjut layari :-
www.aiomits.com