SKMM MENGAPA LEMBAB SANGAT?? ARLENE TAN MEMANG TERLIBAT!!

gua mulakan entri di blog ini tentang individu yang disyaki berkaitan dengan penghina agama islam, hajjah sitt alwuzara (HSAW) di sini (KLIK) selepas pendedahan group hacker GaySec. selepas kes ini dihebohkan arlene tan membuat laporan polis dan menafikan dirinya HSAW di sini (KLIK).

nak tahu apa yang arlene bualkan bersama PEPPER LIM & rakan2nya secara online sebelum membuat laporan polis di balai polis kelana jaya? sila baca cetakan skrin email di bawah:

wahhh pandai betul dia berlagak inosen & kata "i am a muslim" walaupun dalam nada sinis berpakat dengan geng/penyokong murtadnya nak ramai2 makan ban daging babi bersahur kat balai polis kelana jaya masa buat report tu.

itu sebabnya gua refused nak mintak maaf secara terbuka pasal gua tetap yakin arlene tan sememangnya terlibat dengan identiti HSAW seperti gua tulis di sini (KLIK)... sama ada secara individu atau berkumpulan, SKMM harus teruskan siasatan ke atas ARLENE TAN dan boyfrendnya PEPPER LIM (baca sini - KLIK) bagi menghentikan perbuatan terkutuk tersebut!

SKMM kenapa lembab sangat?? rais yatim jangan la sibuk nak karaoke je lagi bulan ramadhan ni, cuba kerahkan seluruh staff SKMM untuk menyiasat... siasat juga kaitan ADLIN ABD JALIL yang digunakan ICnya oleh HSAW seperti yang gua tulis kat sini (KLIK)!!

SKMM siasat PEPPER LIM!! <--- gua yakin si celaka BERSHIT 2.o ni individu utama yang menggerakkan misi murtad dan penghinaan ke atas islam di bumi malaysia!!

.

Comments

Anonymous said…
si arlene atheist pukimak ni semua jenis btg dia sudah rasa nie,,grenti lah org cmni siap wt 3sum g ngn bapak n mak dia skali,,,
Anonymous said…
depa lambat...nak makan ketupat sambil b'suka ria dulu...
Anonymous said…
Semua pelayar internet perlu sedar bahawasanya tidak ada penganut mana-mana agama (baik Buddha, Kristian, Hindu, Jews, Islam dsbnya) yang rela agama mereka dihina.

Meskipun Barat nampak liberal tetapi kalau agama kristian disentuh pastinya tidak ada penganut kristian yang akan berdiam diri. Kenapa?

Nah bukan kerana penganut kristian tidak terbuka dalam soal agama. Tetapi seperti mana penganut agama lain, agama adalah amalan kerohanian yang perlu dipatuhi. Ia dihormati. Justeru kalau agama dikata macam-macam ia menyentuh perasaan penganut yang mendengarnya.

Justeru, bukan saja agama kristian perlu dihormati oleh pelayar internet malah semua agama didunia tidak boleh disentuh, apatah lagi penyentuhnya "lempar batu sembunyi tangan".

Dalam kata lain, berdebatlah secara gentleman tetapi bukannya mengambil pendekatan melontar najis di laman maya tetapi apabila diajak berdebat lari lintang pukang masuk lubang cacing.

AntiBiadab
Anonymous said…
Ateis atau tidak itu adalah hak individu tetapi jadi ateis bukanlah lesen besar untuk menghina mana-mana agama.
Anonymous said…
Pork bun tu dlm bahasa cina adalah cha siew pao. mknan famous kalangan org cina. d sebab kan pepper lim org cina, Arlene cume mgajak dy bsahur sme2 je..korang tgl dgn org cina lme tp xthu apa2 pasl bangsa len..thu geti mengutuk je..Kesian
RR said…
anon 11:06... wak luuu!!

1/2 pound barbecued pork cut into small cubes

baca sini:
http://chinesefood.about.com/od/dimsumbuns/r/charsiubao.htm
Anonymous said…
Agama jangan dihina, SKMM makan gaji buta, Arlene Tan tgh bergembira, kita pulak dipermainkan macam org gila.
Anonymous said…
To ANONYMOUS 3 : THEN APA KENA MENGENA PEPPER LIM TU DENGAN GROUP MURTAD..? DIa MURTAD KE...? TAK KISAH LAH PORK BUN KE APA KE.. KALAU DAH NAMA BABI MMG LA KAMI TAKNAK AMIK TAHU. KAU PUN KENE TAHU JUGAK PASAL ISLAM. BUKAN TAU NAK CAKAP JE KAT SINI. KO IGT KO PUNYA KAUM TU TAKDE KE YG KUTUK KAMI..? JGN BELAGAK BAGUS SANGAT LAH..
Anonymous said…
aku tak faham la korang ni....makcik hajjah sudah didedahkan identitinya...tapi kat dlm blog ni sibuk cerita pasal mat sabu lah...komunis lah...buang masa je lah....

mat sabu nak cakap apa ke...lantak dia lah...cakap dia tak mewakili semua orang....yg penting...kita dah merdeka lama dah....isu yg merepek utk dibincang meleret2....

yg lebih penting sekarang ni...selaku pemilik blog yg agak berpengaruh...buat le laporan polis pasal adlin abd jalil aka makcik hajjah....bincang lebih pasal penghinaan ISLAM berbanding perkara2 remeh yg lain....

just my seposen....
Anonymous said…
aku pun xfaham korang ni. masalah sekarang ni ialah kita marah bila orang kutuk agama kita. tapi apa hak kita nak kutuk agama org lain? nabi sendiri berpesan pada kita supaya berhemah dengan orang bukan islam. hanya kerana dia bukan islam bukan bermaksud kita tak berdosa kalau kita menyakiti dia.

kita kena ingat yang islam mengajar kita supaya bersabar dan berhemah. nabi ajar umatnya supaya bertindak dengan berhemah. kalau kita mengutuk2 sana sini bukan ke kita tidak mengikut ajaran nabi sebenarnya?

kalau kita berhemah xde siapa akan kata kita ni bodoh, xpandai. orang akan lagi hormat pada kita.