PERUT SAMA!! SAH INI PELAKON SEBENAR VIDEO SEKS ANUWAR!!

anuwar ibrahim diduga dengan satu fitnah yang mahaberat oleh UMNO dan blogger2 upahannya yang dilatih tubi oleh APCO, sehingga dia menjadi sewel begini rupa (KLIK!). cucunya diugut culik, isterinya diugut rogol (KLIK!) dan entah apa lagi musibah yang harus ditanggung oleh anuwar sekeluarga hanya kerana kerakusan najib & rosmah untuk terus berkuasa!

walaupun wajah di dalam video kontroversi tersebut memang 99% mirip anuwar, tetapi lelaki yang melakonkan video tersebut sebenarnya telah dibayar sebanyak RM24juta oleh UMNO supaya melakukan pembedahan plastik menyerupai wajah anuwar!

malangnya mereka terlupa untuk membuat pembadahan plastik membuang lemak & najis di perut pelakon tersebut. walaupun anuwar buncit juga tetapi perutnya akan kelihatan kempis sedikit bila dia menarik & menahan nafas seperti ini (KLIK!). lagipun di zaman sekarang ini kawad cam polis bukan lagi pada muka, tapi pada perut suspek!

hari ini kami akan mendedahkan siapakah yang mempunyai perut yang sama dengan pelakon di dalam rakaman video itu, demi membersihkan nama baik anugerah tuhan kepada kami. diharap dengan pendedahan ini blogger2 UMNO akan menjilat kaki anuwar sepertimana yang difatwakan oleh tok garu (KLIK!)... lawan tetap lawan!!! mengawan tetap mengawan!!!

(errr... gua sebenarnya belajar menulis ala2 bloggers PandikuttyRakyat...) =ppp

untuk mengetahui pendedahan lanjut
mengenai pemilik perut ini
sila terbang ke blog MPP (KLIK!)

Comments

Anonymous said…
Errr.. perut je sama broo.. tapi burung punai tak sama... Hahahaha...
RR said…
mana lu tau lu penah tengok??? huahahaa...
Anonymous said…
Err.. bukan lu ke yang bagitau gua hari tuu...? Hahahahahahaha...
Dot said…
he!he!he!

nkorang ni memang kelako habis!

lepas ni mesti milo basi ni pi buat lipo perut buncit dia tuh!

HA! HA!!!
(2 kali sj mcm nwar jawab soklan tepi pantai tu!)