GAYSEC MINTA MAAF... NOR ARLENE TAN WRONG TARGET??!


First, gua nak timbulkan pertanyaan kenapa Sitt Alwuzara block gua dari Twitternya? Gua tak pernah carut-maki atau ugut bunuh ke atasnya. Just gua bagi semua link entri blog gua yang berkaitan dengannya...


Entri blog 1PELURU yang berkaitan Arlene Tan boleh dibaca di SINI, SINI, SINI dan SINI! (klik)

Secondly, berkaitan permohonan maaf terbuka GaySec yang boleh dibaca di SINI! (klik)

GaySec pada gua tak cukup kuat mental, maklumlah baru budak umur 17 tahun. Gua fikir mereka terpaksa mengambil tindakan memohon maaf kerana identiti salah seorang dari ahli kumpulan ini telah didedahkan oleh Sitt Alwazura di laman Twitternya. Kalo luorang rajin browse tweets Alwuzara luorang tahu la siapa gerangannya. Jadi kemungkinan untuk menggelakkan dia di saman oleh Arlene Tan, dia terpaksa mengambil keputusan itu (memohon maaf). Apapun gua tetap ucapkan tahniah kepada GaySec kerana membuka sedikit ruang untuk membongkar identiti Alwuzara.

Bagi gua... tetap dengan pendirian Arlene Tan tetap terbabit dalam kontroversi penghinaan ke atas Islam ini secara langsung atau kebetulan. Jika benarpun dia tidak tahu menahu, mungkin seseorang yang rapat dengannya terlibat (mungkin berkongsi IP). Berdasarkan bukti di bawah... untuk apa PEPPER LIM (teman rapat Arlene) berada dalam group rahsia untuk kumpulan MURTAD (yang turut disertai Alwuzara) jika dia bukan seorang murtadin??

Tweet yang terlupa dipadamkan...

Link yang Sitt Alwuzara berikan menuju ke group FB rahsia ini...


Cuba lihat salah seorang ahli kelab murtad ini... siapakah PEPPER LIM?? Seseorang yang rapat dengan ARLENE TAN yg menemani arlene membuat laporan polis. Juga salah seorang teman FB Alwazura!

Jadi gua harap SKMM jangan hentikan siasatan di sini saja... terus siasat Arlene Tan dan jangan lupa untuk menyiasat juga kaitan PEPPER LIM dengan Alwuzara!
.

Comments

anamizu said…
dah agak dah mesti akan jd camni..hemm dunia..dunia.
Anonymous said…
kickam tu hajjah sitt ke?,,aku percaya klu bukan arlene orgnya tapi arlene kenal dgn hajjah sitt tu,,,siasat jgn tak siasat,,,,skmm jgn tido siasat!!!
yeah..! siasat jgn tak siasat..
Anonymous said…
lol melayu ngaku islam suda fitnah takut minta ampun. org lama dah cakap arlene bukan sitt tapi melayu ngaku islam terima info terus percaya hahaha. bodoh betul melayu jenis kau ini. semua blog melayu yg gopoh gapah ikut sebarkan fitnah budak 17tahun sampai la ni ramai yg belum minta ampun dgn arlene. depa ingat buat fitnah kat intenet tak pe tak de hal.

sian la tgk melayu ngaku islam seronok nak pertahankan islam tapi ciri2 penulisan tak nampak islam langsung. islam hanya dikulit saja.
Anonymous said…
anon 8.54

KICKAM = MAKCIK, dieja terbalik
sebab akaun2 FB dia sebelum ni
banyak yg dah kena ban.
babi said…
lol melayu ngaku islam suda fitnah takut minta ampun. org lama dah cakap arlene bukan sitt tapi melayu ngaku islam terima info terus percaya hahaha. bodoh betul melayu jenis kau ini. semua blog melayu yg gopoh gapah ikut sebarkan fitnah budak 17tahun sampai la ni ramai yg belum minta ampun dgn arlene. depa ingat buat fitnah kat intenet tak pe tak de hal.

sian la tgk melayu ngaku islam seronok nak pertahankan islam tapi ciri2 penulisan tak nampak islam langsung. islam hanya dikulit saja.
Anonymous said…
Selamat hari Ahad. Semoga hari Ahad ini Arlene Tan akan diebersihkan namanya. Semoga prajurit FISAIBERLILLAH yang membaca artikel ini juga segera minta maaf kepada Arlene Tan atas makian, cacian , fuckian , bitchian, matikaukapiran dan pukimakpunyabetianaan yang tersembur dari mulut mereka ketika marah. Saya yakin Arlene sudi terima permohonan maaf kamu. So what are you waiting for?
RR said…
selagi ada bukti mengaitkan ARLENE dgan ALWUZARA gua xde rasa keperluan unt meminta maaf... gua cabar ARLENE saman gua kalo betul dia xde kaitan dgan ALWUZARA, coz gua nak heret PEPPER LIM sekali ke mahkamah! =)
PencuciLongkangBerkulat said…
AsyariJohannAsni(AJA) = _soliloqueer = ashjohann = _manticore = ngatmah55 = crankysiht = botsbaikk

Jika diteliti tulisan AJA amat sama dengan tulisan MHSW(KHTA) = MadcikHjhSittWuza(KickamHjhTtisArazuwla).

AJA ni pun dah banyak kali selalu selang-seli post komen minta puji bersama twiter MHSW(KHTA) mengukuhkan lagi teori mereka berdua sebenarnya memang "OrangSama".

Jika begini, DannyDaniel & ArleneTan nampaknya bukan makcik walaupun segeng atheis group AMS. IC madcik berkuku biru dikabur nampak benor nipunye.

Sekarang memang kemungkinan sangat tinggi MHSW(KHTA) sekor gayberuk minta terajang bernama AsyariJohannAsni.

Tambahan info, 2 orang member AMS di bawah pun sebenarnya "OrangSama"

TajulAzriTajulAzman(TATA) = RobieZielen = JohnMustard

PrincessBoochilawati = KakBoo = NadiaMina(h)
Anonymous said…
Leman, lu ni bodo la, post arlene d group atheist tu da 1 tahun la bengong. Mmg dy dah bt police report dkt blog bodo ni.. ko xpyh citer gebang lah..kite tggu n lihat lah.
sang sepakat said…
Tapi aku puji bebudak ni, sebab diorang dah dedahkan sape arlini ni, yang selalu posting dalam laman FB ethies dan buatkan Makcik hajjah tu panas..panas...panas...dan kalau provoke lagi dia akan dedahkan sikit pada dunia siber siapa dia.