TONY PUA TAK PUAS HATI - BAH KUT TEH TIADA DALAM MENU 1MALAYSIA!!


Khabarnya Tony Pua akan cuba mensabotaj Menu Rakyat 1Malaysia (MR1M) pula bila strateginya untuk memburukkan KR1M tidak menjadi. Ikuti tinjauan MYMASSA mengenai MR1M di Kedah...
Walaupun Kerajaan Negeri Kedah tidak membenarkan apa jua yang berkaitan 1Malaysia di pasang di mana-mana tempat di kawasan kerajaan negeri, tetapi nampaknya rakyat Kedah tetap juga mempopularkan Menu Rakyat 1Malaysia!

Apakah Menteri Rasis DAP, Tony Puaka juga akan menyerang Menu R1Malaysia?
Segala-galanya ada, sup bamboo, nasi ayam, pelbagai jenis mee, kuey teow dan sebagainya. Rombongan Mymassa dalam tinjauannya mendapati penduduk Alor Setar mengalu-alukan Menu R1Malaysia kerana faktor murah dan rasa yang amat lazat tau! Kuah tomyam dia "wow' tak cair (orang Kedah kata "tak ceroi")

Apakah Menteri Rasis DAP, Tony Puaka akan pula mengatakan Tomyam di Kedah beracun dek kerana kepekatan dan kesedapannya itu?
Kepada penduduk Kedah, nikmatilah pelbagai makanan di Menu Rakyat 1Malaysia. Jangan risau Menteri Rasis DAP, Tony Puaka tidak akan kata apa-apa sebab dia tak makan Tomyam Kedah, Tony Puaka hanya gemar karipap Anuwar dan bah kut teh sahaja...
Dipetik dari MYMASSA

Comments