BODEK NAK JADI WINNABLE CANDIDATE, TAPI AKAN MEMUSNAHKAN UMNO/BN KESELURUHANNYA!


Gua hasilkan logo di atas tak sampai setengah jam... 
bukan yang terbaik tapi gua rasa FARRR BETTER 
dari logo Hari Merdeka 55 yang Rais Yatim masih pertahankan... 
cuma untuk buktikan gua bukan sekadar melalak kosong 
tanpa mampu lakukan apa2 untuk negara & kerajaan 
(baca:kerajaan UMNO/BN yang gua sokong!)

BACA ENTRI AWAL---> DI SINI (KLIK!)

Banyak lagi ciptaan logo eksklusif berkelas dunia 
yang dihasilkan secara sukarela oleh rakyat Malaysia
yang prihatin... impak dari kedunguan rekacipta logo asal
yang boleh menjadi bahan gelak seluruh dunia
sehingga generasi Malaysia 55 tahun akan datang.



Gua takde masalah dengan slogan
JANJI DITEPATI
kerana kita boleh tafsirkannya dari pelbagai
sudut dan filosofi
untuk mengaitkannya dengan kemerdekaan
Malaysia selama 55 tahun.

Yang menjadi pertikaian adalah rekabentuk logo
yang masih Rais pertahankan sebagai ASLI~ (BACA SINI)



Bukan CIPLAK masalah utamanya,
walau logo tersebut ASLI sekalipun, ia tetap
menongkah HUKUM REKABENTUK kerana tiada
logo dalam dunia ini dihasilkan
menggunakan lebih dari 3 jenis font...

Logo ciptaan Rais Yatim ini ada 5 jenis fonts! Woww!



Tak perlu PHOTOSHOP...
logo semacam itu dengan MICROSOFT WORDS
pun boleh buat...


Berbalik tajuk asal...
BODEK UNTUK JADI WINNABLE CANDIDATE
sebenarnya bukan berkait dengan logo ini...
tapi LIRIK lagu HARI MERDEKA 55 TAHUN (??)
Logo ini sebagai mukaddimah yang akan
menjahanamkan kerjaya politik sendiri
bila merasakan dirinya serba sempurna.

Mungkin Rais masih mampu bertanding
di Jelebu pada PRU13 jika rakyat di sana masih
boleh menerimanya...
Tapi melantiknya terus menerajui
mana-mana kementerian sudah tidak relevan
memandangkan pemimpin veteran ini
SUDAH KETEPUAN IDEA...

Tunggu entry PART2 kerana di situ gua akan ulas
mengenai LIRIK MAHABODEK karya Rais Yatim yang
menampakkan dirinya semakin desperado!


Comments